
Zondag 14 juni gaat Marthe de Vries voor in de Geertekerk. Het Kamerkoor van de Geertekerk olv Maarten van der Bijl zingt Rejoice in the Lamb van Benjamin Britten. We beginnen om 10.30 uur. Wees welkom! De dienst vanuit de Geertekerk is online te volgen of later terug te zien. In Culemborg gaat Christiaan Wolff Mitchell-van Dijk voor en ook zij beginnen om 10:30 uur.
Het belletje - Voor wie maar niet kan stoppen met werken. Soms ben ik een paar dagen in een klooster. Niet speciaal voor de religieuze kant, maar meer in het algemeen voor rust voor mijn ziel. Eén van de dingen die me het meest opvalt aan het leven van de kloosterlingen, is dat
Lees verderOp Palmzondag heb ik in de dienst verteld over een inspirerend filmpje dat ik had gezien. Een katholieke priester joeg ICE agenten die opgesteld stonden bij de trappen van zijn kerk in Minneapolis weg. De priester riep tegen de door Trump gestuurde knokploeg: ‘Ik weet niet welke God die van
Lees verderNaastenliefde Inmiddels wonen wij sinds vijf jaar op een soort hofje. Elk van onze semi-patio bungalows uit 1990 heeft een heel eigen karakter. Sommige zijn uitgebouwd, hebben in de loop der jaren metamorphoses ondergaan. De inrichting en sfeer binnen en buiten in de tuinen verschilt aanzienlijk. We zijn allemaal anders,
Lees verder